ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Tilting Motor Works – hørt om dem?

Ikke vet vi om det blir godkjent, men for dem som sliter med balansen eller redsel for å slippe sine meget kostbare og meget tunge motorsykkel i bakken må da dette være noe å undersøke nærmere: Tilting Motor Works i USA tilbyr løsninger med doble framhjul a là MP3 til alle Harleys Touring modeller og nå også til 1800 Gold Wing. I følge produsenten er det samme registreringsregler som for sidevogn (men det er over there) hvilket vil si at du ikke kan skjære eller bore i rammen. Alle forstillingen

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Ikke vet vi om det blir godkjent, men for dem som sliter med balansen eller redsel for å slippe sine meget kostbare og meget tunge motorsykkel i bakken må da dette være noe å undersøke nærmere:

Tilting Motor Works i USA tilbyr løsninger med doble framhjul a là MP3 til alle Harleys Touring modeller og nå også til 1800 Gold Wing.

I følge produsenten er det samme registreringsregler som for sidevogn (men det er over there) hvilket vil si at du ikke kan skjære eller bore i rammen. Alle forstillingene som leveres fra Tilting Motor Works er bare å skru på plass – uten modifikasjoner. Styring og kontrastyring fungerer akkurat som for en tohjuling og kvaliteten ser ut til å være utmerket.

For de fleste er nettopp det å legge seg over i sving en viktig del av MC-kjøring, men gleden blir av og til ødelagt av frykten for at sykkelen skal legge seg nedpå. Med dette opplegget bør den frykten forsvinne. I tillegg kan noe som kalles TiltLock installeres – det er et system som er innrettet slik at dersom hastigheten er under 5 km/t trer en selvopprettingsfunksjon i kraft og hindrer velt. Kanskje noe å se nærmere på for dem som føler at sykkelen er i tyngste laget??

[Bildegalleri mangler etter import...]

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse