Stort engasjement og deltakelse under NMCU sin «SE OSS»-kampanje
Lørdag 30. april avviklet NMCU sin årlige «se oss»-kampanje med stor deltakelse og engasjement fra klubber og MC-interesserte. Lokale kortesjer ble startet fra mange forskjellige steder.
Publisert: 01.05.2022 kl 08:06
Sist oppdatert: 01.05.2022 kl 08:07
I Oslo ble arrangementet avsluttet hos MC Oslo, hvor daglig leder Kim Harald Jøranli (på bildet under) bød på pølser og NMCU stilte med en diger kake for å markere organisasjonens 50-årsjubileum.
Arrangementet ble satt stor pris på av de mange fremmøtte som kunne nyte gode tilbud fra MC Oslo og ta årets nyheter i øyensyn. Karianne Søreng Stensrud hold en sikkerhetsappell, og understreket også viktigheten av å dyrke hobbyen og kjøregleden.
MC Oslo er landets største forhandler, og de jobber profesjonelt og målrettet på alle nivåer, til nytte og glede for alle motorsyklister. Det er morsomt å bra og se at livsverket til MC-nestor Kåre Vaskinn ivaretas av et godt lederskap og et kompetent team. I tråd med forhandlerforeningens arbeid for å profesjonalisere bransjen, har MC Oslo tatt rollen som ledestjerne for forhandlerne og bidrar med blant ennet til samarbeid og utviklling som kan løfte hele bransjen. Det er bra for alle som elsker motorsykkel.
NMCU har med dagens arrangement nok en gang satt fokus på vår sikkerhet, og det er vi takknemlige for.
Det takker vi for på vegne av alle som kjører motorsykkel.