Vespa 946 – et samarbeid med Dior som retter seg mot kvinner og urban mobility

16.06.2020

 

Vespa 946 kommer nå i en litt annerledes spesialutgave enn vi er vant til. Christian Dior og Vespa slår seg sammen og skaper «female attraction», som Tina Turner synger.

Tekst: Ole-Andreas Isdahl.
Foto: Vespa.


Den nye Vespaen og samarbeidet med Christian Dior lanseres på dagen 80 år etter at Vespa ble etabler som varemerke og senere ikon. Nå lanserer de altså denne nye modellen, og motivet er like nobelt som det er visjonært.

 

 

Samarbeidet har som målsetning å etablere nye urbane mobilitetstrender og henvender seg utvilsomt til det kvinnelige publikum – og bra er det. Kan vi få enda flere kvinner på tohjulinger, så applauderer vi det.

Vespa 946 ble første gang presentert i 2012, og denne utgaven er en nydelig versjon av den ikoniske Vespa-scootereren som folket har elsket gjennom flere generasjoner. Vespa 946 føyer seg pent inn i rekken av vellykkede scootere fra Vespa, scooteren som for mange har vært selve symbolet på frihet og urban mibilitet.

Ikke så maskulin kanskje, men vi håper den kvinnelige delen av befolkningen liker den.

Please reload

Flere nettnyheter:

Please reload

Nyhetsarkiv:

Please reload

Annonseinnhold
120190723---mettzeler_MC Oslo.jpg
MC-Huset_200x200_aug20.gif
Web-banner-MC-Marine-apr20.gif
OnlineMC1_NY.gif
Annonseinnhold
AMD-banner-mca-mar20.gif
Speed_Banner-mca-mar20_okt.gif
724x66_MC-avisa-no_ES_Suzuki_DL1050XT ok
120190723---mettzeler_MC Oslo.jpg
OnlineMC jan19 2.gif
MC-Huset_200x200_aug20.gif
Web-banner-MC-Marine-apr20.gif

© MC-avisa – E-post: post@mc-avisa.no

Adresse: MC-avisa, Box 3009, 4392 Sandnes

www.123mc.no: Kjøp og salg av motorsykkel.