Moto Guzzi V7 Stornello


V7 II-modellene er de mest populære Guzzi-modellene i Norge. Det er en modellrekke som med sin klassiske stil var med og banet vei for den nye retro-trenden. Kravet om en modell som skal konkurrere med Ducati Scrambler ble møtt med V7 II Stornello på Eicma. Stornello-navnet er 50 år gammelt for Guzzi-fabrikken, for i 1967 så Stornello Scrambler Amerika dagens lys. Scrambler-modellene var gamle dagers offroad-sykler: Det høye eksosanlegget gjorde at en kunne kjøre i vann uten at eksosanlegget ble vått.

Lakkdesignet er tatt fra 72-modellen til Stornello 125 Scrambler; hvit tank med sort stripe. Arrow står for eksosanlegget, og sykkelen er utstyrt med grove dekk slik at den også kan kjøres på grus. V7-motoren yter 48 kk, og glir rett inn i A2-markedet. Dreiemomentet er 59,6 Nm ved 3250 omdreininger, noe som gir sykkelen gode krefter i mellomregisteret. Som flere andre fabrikker satser også Moto Guzzi på garasjebygging av sin V7-modellrekke. Det var mange forslag til customisering, og går du inn på www.motoguzzigarage.com vil du finne nyttige linker.

#Nyhet

Flere nettnyheter:

Annonseinnhold
120201203-mcavisa-dekksett.jpg
MC-Huset-webbanner_apr21.jpg
Team-MC---Web-banner-198x198pix-mar21.jp
CBP-april-2021.jpg
198x198-Voge-web-banner-jan21.jpg
OnlineMC_NY_2021.png
Rovik-web-banner-apr21-lo.jpg
Annonseinnhold
724x66_MC-avisa-no_ES_Suzuki_Hayabusa.jp
Banner-mca-apr21.jpg
Speed-Banner-mca-feb21_724x66-pix.jpg
Dainese Banner-mca-feb21.jpg