ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Savage med spenning

Lei av de tradisjonelle customsyklene - lange og lave, med diger S&S motor og en gaffelgeometri som gjør kjøringen mer spennende enn sunt er? Da kan du lene deg tilbake og fryde deg over at det faktisk finnes noen i customverdnen som tør tenke annerledes. Den avbildede doningen er kanskje ikke den en først ville velge som vinner av en Concours d'Elegance, men annerledes - det er den. Den begynte livet som en Suzuki Savage fra 2003 og var gjenkjennbar før alt av uvesentlige deler ble skrotet. Et

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Lei av de tradisjonelle customsyklene - lange og lave, med diger S&S motor og en gaffelgeometri som gjør kjøringen mer spennende enn sunt er?

Da kan du lene deg tilbake og fryde deg over at det faktisk finnes noen i customverdnen som tør tenke annerledes. Den avbildede doningen er kanskje ikke den en først ville velge som vinner av en Concours d'Elegance, men annerledes - det er den.

Den begynte livet som en Suzuki Savage fra 2003 og var gjenkjennbar før alt av uvesentlige deler ble skrotet. Etter at folket på Nightshift Customs hadde fått herje ble den forvandlet til det du ser på bildet: 650 endunkeren er forlengst borte og erstattet av batteripakken ra en Nissan Leaf, seriekoplet til 116 volt. Motoren er en Enertrac som er bygget inn i bakhjulet. Den har en maks effekt på 40 hester og leverer 13 gamper kontinuerlig?

Er det fremtiden vi ser på? I så fall synes den å ha lite spenning (unnskyld ) og være blottet for jålete finesser.

Men sært - det er det!!

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse