ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Mahindra Mojo

Ettersom indiske Mahindra har skaffet seg rettighetene til BSA-navnet og kunngjort at de akter å satse internasjonalt med det, tenkte vi det kunne være artig å vise en av modellene fabrikken tilbyr sitt hjemmemarked. Denne modellen heter Mojo og er – etter indisk standard – en touringsykkel. Motoren er en væskekjølt 300 ccm firetakter, drivstofftilførselen er EFI og ytelsen er 27 hester og 30 Nm – slett ikke ille til å være en 300 ccm. Bensintanken holder hele 21 liter, og det bør gi sykkelen en

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Ettersom indiske Mahindra har skaffet seg rettighetene til BSA-navnet og kunngjort at de akter å satse internasjonalt med det, tenkte vi det kunne være artig å vise en av modellene fabrikken tilbyr sitt hjemmemarked.

Denne modellen heter Mojo og er – etter indisk standard – en touringsykkel. Motoren er en væskekjølt 300 ccm firetakter, drivstofftilførselen er EFI og ytelsen er 27 hester og 30 Nm – slett ikke ille til å være en 300 ccm. Bensintanken holder hele 21 liter, og det bør gi sykkelen en meget akseptabel rekkevidde. Ellers merker vi oss USD gaffel og monodemper bak. Pirelli Diablo Rosso II dekk er heller ikke å forakte. Stylingen er på mange måter konvensjonell, men indisk særpreg kan sees i deksel rundt lykten og på siden av radiatoren.

Mojo er ment å være konkurrent til KTM Duke 200 og RC 200 på hjemmemarkedet, men den kan også være alternativ til den ikke altfor tordnende Royal Enfield Thunderbird.

[Bildegalleri mangler etter import...]

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse