ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

KTM RC 390 oppdateres

Med basis i markedsundersøkelser, samt behovet for å møte Euro 4 kravene, har KTM oppdatert den største av sine små sportssykler. Det mest iøynefallende er eksosanlegget,som er flyttet fra undersiden av sykkelen og over til høyre side. Det nye eksosanlegget har også muliggjort en ny, slankere bukspoiler. Dette gir, i følge KTM, mer bakkeklaring. Passasjerfothvilerne er også flyttet grunnet det nye eksosanlegget. Videre: Ride By Wire er på plass, og det skal visstnok gi bedret throttlerespons og

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Med basis i markedsundersøkelser, samt behovet for å møte Euro 4 kravene, har KTM oppdatert den største av sine små sportssykler.

Det mest iøynefallende er eksosanlegget,som er flyttet fra undersiden av sykkelen og over til høyre side. Det nye eksosanlegget har også muliggjort en ny, slankere bukspoiler. Dette gir, i følge KTM, mer bakkeklaring. Passasjerfothvilerne er også flyttet grunnet det nye eksosanlegget.

Videre: Ride By Wire er på plass, og det skal visstnok gi bedret throttlerespons og bedre drivstoffutnytting. RC 390 har også fått slipperclutch. Den skal gjøre inngangen i sving mykere og i tillegg redusere chatter fra bakhjulet. Skivebremsen foran er øket fra 300mm til voksne 320mm.

Andre endringer: Justerbare bremse- og clutchhendler, nye speil, revidert bensintank som skal eliminere fordamping og 12mm mer polstring på baksetet. Det siste til stor glede for passasjeren…

Effekten på 44 hetser og vekten på 147 kg tørr er uendret.

[Bildegalleri mangler etter import...]

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse