ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Vi har prøvekjørt Zero SR/F – fremtiden er her!

MC-avisa fikk som de aller første i Europa muligheten til å testkjøre «fremtiden», eller Zero SR/F, på bane tidligere denne uken. Det ble en innmari spesiell opplevelse. Tekst: Ole-Andreas Isdahl. Foto: Rikke Ytteborg. Testen fant sted på Rudskogen, og jeg ble rett og slett stupende forelsket, for ikke å si bergtatt, av streetfighteren som kommer til å grisebanke det meste av det som måtte finnes av tradisjonelle motorsykler i gata. For en ytelse. Salgssjef Erik Huisinga sammen med Morten Gjers

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

MC-avisa fikk som de aller første i Europa muligheten til å testkjøre «fremtiden», eller Zero SR/F, på bane tidligere denne uken. Det ble en innmari spesiell opplevelse.

Tekst: Ole-Andreas Isdahl.
Foto: Rikke Ytteborg.

Testen fant sted på Rudskogen, og jeg ble rett og slett stupende forelsket, for ikke å si bergtatt, av streetfighteren som kommer til å grisebanke det meste av det som måtte finnes av tradisjonelle motorsykler i gata. For en ytelse.

Salgssjef Erik Huisinga sammen med Morten Gjerstad fra importøren Erling Sande AS.

Beistet er en ergonomisk perle. Den ser dritkul ut, veier 226 kilo og leverer 110 hk og helt vanvittige 190 Nm. Den sparker deg paddeflat og er noe av det mest presise jeg har kjørt noen gang. Et kirurgisk presisjonsinstrument som sette en helt ny standard, også hva angår kraft, styregeometri, sportslige egenskaper, komfort, forbruk og lading.

Jeg kjørte 13 runder på full rulle på Rudskogen og skjønner ikke hvor tiden ble av?

Les om Zero SR/F i en senere utgave av MC-avisa. Jeg gleder meg til å formidle jeg vi var i stand til å få med meg fra denne ubeskrivelige opplevelsen. De 13 rundene på Rudskogen gikk fryktelig fort og var fryktelig morsomme.

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse