ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Harleys modige fremtidsplaner byr også på en ny custommodell

Harley-Davidson vil introdusere en ny custommodell ved inngangen til 2020. Her er de på hjemmebane, og denne vil også leveres med den nye motoren, den største utgaven på 1250 cc. Prototypen er lav, kraftig og tett, akkurat slik vi forventer det fra Harley. Enkel bremseskive både foran og bak, og et eksosanlegg som helt sikkert vil gjøre deg varm på innsiden av høyrefoten og rumpa. Oppned-gaffel i front og radiatoren røper at denne motoren blir væskekjølt. Speilene er tøft montert, under styret,

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Harley-Davidson vil introdusere en ny custommodell ved inngangen til 2020. Her er de på hjemmebane, og denne vil også leveres med den nye motoren, den største utgaven på 1250 cc.

Prototypen er lav, kraftig og tett, akkurat slik vi forventer det fra Harley. Enkel bremseskive både foran og bak, og et eksosanlegg som helt sikkert vil gjøre deg varm på innsiden av høyrefoten og rumpa. Oppned-gaffel i front og radiatoren røper at denne motoren blir væskekjølt. Speilene er tøft montert, under styret, som de tidligere har gjort på andre Sportster-modeller. Fotpinnene er trukket fremover for å garantere den perfekte cruise-kjørestillingen.

Bak ser det ut som om de har kommet opp med en finurlig løsning hva lys angår. Hele skiltplata står for seg selv og lyktene er festet på denne. Frontlykten er liten, men dristig og gir et bøllete utseende. Dette er det eneste bildet vi har fått. Bildet viser oss prototypen, og mye kan blir forandret til modellen skal ut på markedet.

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse