ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Førsteinntrykk – G 310 GS vs Himalayan

I et nydelig januarvær skulle Team HH ta syklene BMW G 310 GS og Royal Enfield Himalayan ut i en duell. Begge syklene er lette adventuresykler, bygget for røffere veier. De har relativt lite kubikk og beskjeden ytelse. Tekst: Kyrre Hagen. Syklene var lånt ut av henholdsvis Speed Motorsenter i Sandefjord og Lazy Boyz i Oslo. Sistnevnte har nylig blitt eneforhandler av Royal Endfield i Norge. Testen har foregått på småveier i det splitter nye fylket Vestfold og Telemark. Veiene var typisk for å

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

I et nydelig januarvær skulle Team HH ta syklene BMW G 310 GS og Royal Enfield Himalayan ut i en duell. Begge syklene er lette adventuresykler, bygget for røffere veier. De har relativt lite kubikk og beskjeden ytelse.

Tekst: Kyrre Hagen.

Syklene var lånt ut av henholdsvis Speed Motorsenter i Sandefjord og Lazy Boyz i Oslo. Sistnevnte har nylig blitt eneforhandler av Royal Endfield i Norge.

Testen har foregått på småveier i det splitter nye fylket Vestfold og Telemark. Veiene var typisk for årstiden; stedvis tørre asfaltveier med tonnevis av løs strøsand, andre steder nærmest ren stålis. Det var tidvis mildt sagt spennende.

Det ble også en rask visitt innom "Nyttårstreffet", som er årets første motorsykkeltreff. Her på parkeringsplassen ved Trollsvann i Andebu møter vi motorsyklister som er de aller ivrigste på det å starte 2020-sesongen tidlig.

Hva som ble resultatet av testen kan du lese når artikkelen kommer på trykk i neste nummer av MC-avisa, men vi ble nok begge ganske positivt overrasket over egenskapene til syklene.

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse