ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Ducatis nye MotoGP-look

Ducati har vist frem sine 2019 MotoGP-sykler. De ser radikalt annerledes ut enn de senere års røde/hvite/grå. Ironisk nok er det Mission Minnow – anti-røykekampanjen (!) til tobakksgiganten Phillip Morris – som er hovedsponsor. Lakkdesignet minner om det Ducati brukte for 10 år siden og er mer i tråd med den helrøde signaturlakkeringen på flaggskipet Panigale V4. Det er ikke bare lakkeringen som er ny. Ifølge Ducatis tekniske sjef Gigi Dall'Igna er det gjort store forandringer under kåpen. Mer h

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Ducati har vist frem sine 2019 MotoGP-sykler. De ser radikalt annerledes ut enn de senere års røde/hvite/grå. Ironisk nok er det Mission Minnow – anti-røykekampanjen (!) til tobakksgiganten Phillip Morris – som er hovedsponsor.

Lakkdesignet minner om det Ducati brukte for 10 år siden og er mer i tråd med den helrøde signaturlakkeringen på flaggskipet Panigale V4.

Det er ikke bare lakkeringen som er ny. Ifølge Ducatis tekniske sjef Gigi Dall'Igna er det gjort store forandringer under kåpen. Mer hester og bedre aerodynamikk har vært hovedsatsing på syklene som skal kjøres av Andrea Dovisioso og Danilo Petrucci i kommende sesong. Debuten bli den den første offisielle førsesong-testen på Sepang i Malaysia.

Bildegalleri:

[Bildegalleri mangler etter import...]

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse