ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Ducati Diavel Carbon 2016

Utviklingen av Ducati Diavel går sin gang - for 2016 utrustes sykkelen med nye detaljer og fabrikken tar i bruk sofistikerte materialer. Eksosanlegg, hjul og sete er nye for året og motoren er siste versjon av Testastretta 11° Dual Spark. Elektronikken er selvfølgelig omfattende og inkluderer ABS, Ducati Traction Control og Ducati Riding Modes. Dette, kombinert med velkjent Ducati ytelse skal gjøre det spennende, men allikevel - i følge Ducatis pressemelding - trygt å bruke sykkelen. Vekten er

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

Utviklingen av Ducati Diavel går sin gang - for 2016 utrustes sykkelen med nye detaljer og fabrikken tar i bruk sofistikerte materialer.

Eksosanlegg, hjul og sete er nye for året og motoren er siste versjon av Testastretta 11° Dual Spark. Elektronikken er selvfølgelig omfattende og inkluderer ABS, Ducati Traction Control og Ducati Riding Modes. Dette, kombinert med velkjent Ducati ytelse skal gjøre det spennende, men allikevel - i følge Ducatis pressemelding - trygt å bruke sykkelen. Vekten er nøysomme 205 kilo og de sparkes framover av 162 hester. Ducati hevder at dette bidrar til at Diavel Carbon er en komfortabel sykkel for den som ønsker en sportslig livsstil.

Den nye asfaltgrå fargen for 2016 komplimenterer de lekre karbonfiber detaljene og fremhever Dark Crome lakkeringen og de røde trimstripene.

Eksosanlegget har keramisk Zircotec belegg og lydpottedeksler i børstet rustfritt stål.

I tillegg til Carbonversjonen blir Diavel også levert i en helsvart Dark Stealth utgave.

[Bildegalleri mangler etter import...]

#Nyhet

Nøkkelord

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse