ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

Drakenhoff Company: Nytt produksjonsselskap med fokus på MC-markedsføring

Pressemelding, Drakenhoff Company: Norge får endelig et dedikert produksjonsselskap med fokus på motorsykkel-aktørene! Peter Ozsvat Carlsson, kjent fra Calvat’s Garage, og Marius Eilertsen, bedre kjent som Mr. Drakenhoff, går sammen for å skape produksjonsselskapet Drakenhoff Company. Sammen håper de på å kunne øke nivået på markedskommunikasjonen i bransjen. – Vi kom en dag inn på temaet om mc-bransjens markedskommunikasjon og vi kunne ikke bli enige med oss selv, om hvorfor det ikke var bedre.

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

Pressemelding, Drakenhoff Company:

Norge får endelig et dedikert produksjonsselskap med fokus på motorsykkel-aktørene! Peter Ozsvat Carlsson, kjent fra Calvat’s Garage, og Marius Eilertsen, bedre kjent som Mr. Drakenhoff, går sammen for å skape produksjonsselskapet Drakenhoff Company. Sammen håper de på å kunne øke nivået på markedskommunikasjonen i bransjen.

– Vi kom en dag inn på temaet om mc-bransjens markedskommunikasjon og vi kunne ikke bli enige med oss selv, om hvorfor det ikke var bedre. Etter en stund konkluderte vi med at vi trolig kan bidra med vår ekspertise til å øke nivået. Dermed hadde vi definert et problem vi ønsker å løse og en kundegruppe. Det er grunnlag for business, det, ler Peter Ozsvat Carlsson.

Gjennom flere år har duoen dokumentert motorsykkel-Norge gjennom foto og video, hver for seg. Det finnes nesten ikke den banen de ikke har vært på.

– Vi mener aktørene i mc-Norge er for dårlige på markedskommunikasjon. Vår visjon er å profesjonalisere markedet, sier Peter Ozsvat Carlsson.

Marius Eilertsen har gjort seg kjent som en av Norges fremste fotografer av mc på bane. Bildene hans er å finne overalt på sosiale medier, med den gjenkjennelige signaturen Drakenhoff. I tillegg har Marius gjort det stort på Youtube med mange tusen følgere og millioner av visninger.

Calvat’s Garage-følgerne har siden 2019 kunnet følge Peter Ozsvat Carlsson på motorsykkelferier, dekke begivenheter og tester sammen med MC-avisa. På vloggen har Peter lagt ut videoer jevnlig om de tre temaene motorsykkelbygging, tester og turer både nasjonalt og internasjonalt.

– Vi følte merkenavnet Mr. Drakenhoff stod nærmere visjonen vi har for selskapet vårt og det var derfor naturlig å tenke at vi kommersialiserer Drakenhoff, fremfor Calvat’s Garage, forteller Marius Eilertsen.

Duoen ønsker å bistå forhandlere, importører, arrangører og organisasjoner innen motorsykkel, med en bedre markedskommunikasjon. De forteller at dette kan de gjøre gjennom å produsere foto, video og nettløsninger, sammen med en plan.

Peter Ozsvat Carlsson er utdannet siviløkonom fra HiOA og programmerer fra UiO. Han har vært med å bygge opp flere virksomheter. I dag jobber han i en organisasjon, men bruker all fritid på MC som hobby. Han forteller at foto og video var ment som en hobby, og ikke noe å lage en virksomhet rundt.

Marius Eilertsen er utdannet filmfotograf og har flere års erfaring innen produksjon av små og store filmer, i tillegg til sin ekspertise innen mc-foto. Han har siden han var liten, hatt en stor forkjærlighet for kameraer og latt dette forme både hobbyer og yrkesvalg.

– Vi kan få til veldig mye bare oss to. Skulle det likevel ikke være nok, har vi heldigvis et bredt kontaktnettverk, slik at vi løpende kan hyre inn riktig kompetanse for å imøtekomme kundenes behov, forteller Peter Ozsvat Carlsson.

– Vi jobber modellbasert og det hele starter med å avdekke kundens behov, mål og ønsker. Sammen med kunden analyserer vi dagens situasjon og finner tiltak og prosjekter for å supplere eller alene nå oppsatte mål. På denne måten klarer vi å kombinere både det kunstneriske og strategiske som er nødvendig for en god markedskommunikasjon og merkevarebygging. Nå gleder vi oss å komme i gang med prosjekter for potensielle oppdragsgivere i MC-bransjen. Det er bare å ta kontakt, sier Peter Ozsvat Carlsson.

Hjemmesiden: www.drakenhoff.no

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse