ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse
MC-avisa

2022-nyhetene: KTM RC 390

I MC-avisa nr. 1-22/Norsk MC-katalog 2022 beskrives de nyhetene og oppdateringene for 2022-sesongen som var offentliggjort innen bladet gikk i trykken. Her er teksten om 2022-nyheten KTM RC 390. RC 390 er High Performance Supersport for gatebruk. Denne oppgraderte utgaven drives fortsatt av den ensylindrede væskekjølte motoren på 373 cc. Trellisrammen er ytterligere perfeksjonert, resultatet er ned 1,5 kilo samtidig som den har blitt stivere. Dette medfører igjen bedre kjøreegenskaper og som pro

MC-avisa
MC-avisa

Publisert:

ANNONSE
Annonse

I MC-avisa nr. 1-22/Norsk MC-katalog 2022 beskrives de nyhetene og oppdateringene for 2022-sesongen som var offentliggjort innen bladet gikk i trykken. Her er teksten om 2022-nyheten KTM RC 390.

RC 390 er High Performance Supersport for gatebruk. Denne oppgraderte utgaven drives fortsatt av den ensylindrede væskekjølte motoren på 373 cc. Trellisrammen er ytterligere perfeksjonert, resultatet er ned 1,5 kilo samtidig som den har blitt stivere. Dette medfører igjen bedre kjøreegenskaper og som produsenten påpeker, lavere rundetider. Nytt demperoppsett og oppgradering av demping både foran og bak. Styret er designet for racing, men kan justeres 10 cm opp for mer avslappet gatebruk.

Vi noterer også ny TFT-skjerm og LED-belysning. Forbedret MTC antispinn sørger for maks effekt under alle omstendigheter om det er på vei eller bane. Ønsker du å kneskaping, og enda bedre, albueskrap, ja da kan dette være sykkelen å gjøre det med.

FAKTA:

Motor/gir:

1 syl

373 cc

6 gir

Ytelse:

32 kW

37 Nm

Sittehøyde:

824 mm

Vekt:

155 (tørr) kg

Pris fra:

Ikke klar

Med forbehold om endringer og feil. Se www.mcavisa.no/prisliste for vår siste oppdaterte prisliste.

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse